torsdag 7 maj 2015

Zumba

Idag vart det två träningspass för mig,  det funkar ju fint det också!
Jag gymmade på jobbet på friskvården, körde mycket fokus på armar idag och det gick riktigt bra!

Kvällspasset blev 1 timme Zumba på Pigg & Frisk, så grymt kul!
Bäst av allt tror jag va att det gick över förväntan, jag hade bättre kondis än jag trodde ;)
Zumba kommer jag definitivt att fortsätta gå på och jag rekommenderar det varmt till alla er som vill köra ett kul pass med fokus på kondition, kordination och en del core! I synnerhet om ni gillar att dansa :)

Tecknade mitt årskort igår så nu finns det ingen återvändo. Kändes lika bra, jag vet ju att jag kommer att fortsätta gymma där på helger/lediga dagar plus gå på minst ett pass i veckan.
Träna är kul! Oändligt mycket roligare än jag någonsin trott.
Ju mer jag tränar desto roligare är det, så nu kör jag på för allt vad jag är värd!

På tisdag ska jag till naprapaten och kolla min elaka axel som vägrar sluta göra ont, hoppas hon kan klura ut vad som är fel och hur jag kan motverka fortsatta problem...

Jaja, nu ska jag krypa i säng och läsa lite!
See you soon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar