tisdag 27 januari 2015

En helt vanlig tisdag

En helt vanlig kväll, en helt vanlig januari i ett helt vanligt liv... Typ ;)
Mycket på jobbet nu, rätt skönt faktiskt.
Kul med nytt folk också, i synnerhet som det innebär avlastning för mig!

Kvällarna försvinner i ett virrvarr av middagar, tvätt o träning, tvingar mig själv att orka o kör slut på mig själv så gott det går i hopp om att få sova.
Om jag inte har hört nåt från läkaren innan fredag så kontaktar jag honom själv, jag vill ju såklart komma igång med att testa ut medicin så fort det bara går så att man kan få sova på nätterna o kanske slippa ha så ont överallt hela tiden...

Ikväll har jag faktiskt fått förvånansvärt mycket gjort, o det är nog tur för imorrn ska jag på massage o efter den brukar jag inte orka göra nå många knop ;)

Well, well! Nu ska jag göra mig en kopp te, värma vetekudden  o sen kolla in senaste avsnittet av The Originals.
See ya later, alligator!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar