lördag 28 juni 2014

På väg

Igår o idag mår jag mycket bättre! Piggare trots dålig sömn men har fortfarande ont.
Tar nog några dagar innan smärtan lättar men det får man nog räkna med.
Igår orkade jag göra en massa saker, va hos frissan, hälsade på i flyttkaoset på jobbet, köpte kattmat på granngården, fikade med tjejerna på byn o sen käkade jag middag hos dem. Fick vila en massa mellan alla grejer men det va skönt att komma ut o göra saker :)

Nu ska jag o S åka o hämta D sen ska det färgas hår o kanske blir det middag på byn ikväll.
Jag kan äta vad som helst redan som det verkar men måste vara försiktig så att jag inte äter för mycket för då mår jag jättedåligt o få ont. En sak i taget ;)

En liten lägesrapport såhär mitt på dagen en lördag! Nu blir det miniroadtrip!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar