söndag 8 juni 2014

Another amazing weekend

Japp, många underbara helger på rad nu, lovely :) Förra helgen va såklart top notch, annat kan det väl inte vara att få umgås med närmsta familjen i några dagar?
I torsdags fikade jag med brudarna på kvällen o på fredagen fipplade jag på här hemma i lugn o ro innan middag o kalas med de bästa. Hamnade på efterfest o kom hem 5:30 på lördags morgon, oops :o
Igår vilade jag mig pigg o sen hämtade jag D i Hoting. Idag har vi bara slappat, fikat på byn, handlat, kollat på Hundraåringen (grymt bra film) o nu ska vi se senaste avsnittet av Game of Thrones :)

Imorrn är det åter till verkligheten, på onsdag får jag förhoppningsvis veta när jag ska opereras o ja, ekorrhjulet snurrar på!
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag :)
Bjussar på en selfie från fredagen, håll tillgodo ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar