torsdag 12 juni 2014

Finally!

Nu ni, nu händer det grejer! Nästa torsdag ska jag in till Östersund för inskrivning, ska så träffa läkare, sköterska o narkosläkare inför operationen. Det ska tydligen ta mest hela dagen :/ Sen, på måndagen, är jag inplanerad för operation! Äntligen :)
Fast det är lite scary också faktiskt... Jag ogillar sjukhus, operationer skrämmer mig o jag avskyr nålar o sprutor! Men det får lov att vara värt det, jag vill mest bara få det gjort så jag kan få må bra igen.

Massa att förbereda dock, ska in o ta en massa prover på sjukan här på byn snarast möjligt o har fått en massa info att plugga in innan det är dags. Men vet ni? Min älskade lilla mamma kommer hit när jag ska opereras! Hon vill inte att jag ska behöva vara ensam efter operationen ♡ (D jobbar o kan inte komma ifrån på så kort varsel) Finaste omtänksamma mamman :)

Annars händer det inte så mycket just nu. Jag jobbar o kämpar mig igenom en vardag av konstanta anfall, total trötthet o allt annat som följer med en klen fysisk hälsa. Den här veckan har gått ovanligt bra! Jag har fått anfall men medicinen har hjälpt så att jag inte har behövt vara hemma nåt från jobbet, amazing :)
O nästa vecka jobbar jag bara tre dagar!
Sen är det ju läkarbesöket, midsommar o sen operation... Så jag har det jag gör på jobbet nu ;)

O nu ska jag vila lite innan jag ska hjälpa D att plocka lite här hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar