lördag 30 november 2013

Foodtrip?

Det känns lite som att vi inte gör annat än äter när vi är ute o reser!
Igår kväll åkte vi som sagt till stan för att käka middag med lillebror o M. Vi gick på Holiday o käkade supergod asiatisk buffé. Efter det gick vi till PickWick o drack smarriga kaffedrinkar. En toppenkväll på alla sätt o vis :-)

Idag gick vi en promenad till Sollentuna centrum, fikade på Waynes o sen vidare förbi Stinsen för att handla på Coop. Jag o D hade bestämt oss för att bjuda mamma, lillebror o M på middag så vi gjorde egna hamburgare o sen marängsviss med hemgjord chokladkolasås till efterrätt. Ja, jag har varit konstant mätt ;-)

Imorrn bär det av hemåt igen, med ett kort stopp på Ikea på vägen. Blir nog fint det!

Vi har det iaf väldigt bra o trots att jag även denna gång längtar hem så njuter jag verkligen av att få umgås med min älskade familj!
O nu är det ju bara knappt 4 veckor tills jag får träffa dem igen, så jag kan åka hem med gott samvete :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar