onsdag 6 november 2013

Uppföljning

Ja, för den som är intresserad så gick läkarbesöket bra! Äntligen blir jag tagen på allvar.

Han tyckte att mina eksem ser ut som psoriasis, något jag o mamma spekulerat i även tidigare, och tog prov för det. Så nu har jag ett litet hål i benet ;-) Har blött igenom en kompress med plåster över o nu börjar bedövningen släppa, men lätt värt det!

Imorrn ska jag dit igen direkt på morgonen för att lämna ytterligare prover, den här gången för att kolla eventuella matallergier (huvudsakligen gluten) samt ett generellt allergitest (ni vet, häst, hund, björk o sånt). Sen är det bara att invänta provsvar för att se hur vi ska gå vidare. Ja, o så fick jag salvor på recept som ska hämtas ut också.

Äntligen händer det nåt! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar