måndag 11 november 2013

So very Monday

Men alltså, idag har det verkligen varit måndag all the way! Det va längesen jag upplevde en måndag så måndagigt... Trött, ont i lederna o allt har tagit dubbelt så lång tid att göra som det normalt gör. Jag har jordens jäkla huvudvärk o är tokigt fikasugen, har massor av disk o småplock att ta rätt  på o så har jag tvättstugan.
Jo,  lite gnälligt är det här ikväll ;-) Men det är bara att bita ihop, le o kämpa vidare!

Helgen va toppen iaf! Vi hade supermysigt i stan i lördags, god mat o en grymt bra film. Fast det mesta är kul o mysigt med D ;-)
Igår va vi först o drack kaffe hos världens bästa brudar, E & S, sen for vi till Hoting o käkade gomiddag m firade fars dag. All in all, en toppen helg i grymt bra sällskap, lagom mycket sovmorgon o lagom mycket aktivitet :-)

Mycket mer än så har jag nog tusan inte att skriva just nu, hjärnsläpp.nu ;-)
Hoppas er vecka började bättre än min, o om inte; det kan bara bli bättre :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar