tisdag 19 november 2013

Buzz

Som ni kanske minns så är jag medlem i Buzzador, o för några veckor sen fick jag äran att alldeles gratis hämta ut en lunchlåda från Dafgårds Mannerström-serie att testa!

Jag valde Wallenbergaren, och har absolut inte ett ont ord att säga om den! Helt fantastiskt god faktiskt :-) Supergott mos, smarriga biffar, jättegod sås o till o med ärtorna va goda (jag gillar verkligen inte gröna ärtor). Kan varmt rekommendera denna rätt :-)

Jag nöjde mig dock inte med det, jag tyckte Wallenbergaren va så himla god att jag bara måste testa nåt mer. Så, sagt o gjort, jag gick o köpte en pannbiff. O vet ni? Den va precis lika god den!

Så mitt utlåtande? Testa! Jag runt verkligen inte att ni kommer att bli besvikna :-)

Vill du också testa spännande nya produkter? Gå med i Buzzador du med! Jag har testat allt från balsam och munskölj till kattmat och mellanmålsdrycker, riktigt kul faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar