söndag 3 november 2013

Message from a couch

Jomen visst,  jag ligger i soffan nu igen ;-) Men idag har jag faktiskt gjort lite nytta innan jag landade här!

Började dagen med en kopp kaffe innan jag skjutsade D till jobbet, sen en tripp till Dollar o sen svängde jag in hos mina fina flickor några hus bort. Jag tog med chips o Cola till tjejerna som låg bakis o fick både kaffe o lunch som tack :-) De hade skräpmatscravings så jag skjutsade S till Frasses för att hämta mat, själv tog jag en tonfisksallad. Gott :-) Men vem fan kom på idén att ha äckliga ananasbitar i en tonfisksallad? Funkar inte alls ju :-/
Käkade gjorde vi iaf till en riktigt grym film, The Tall Man, en thriller med Jessica Biel i huvudrollen.
Mycket trevlig start på dagen!

Runt 15 nån gång for jag hem, knaprade i mig ett lätt mellanmål o sen satte jag igång o städade lite. Skurade badrummet, lilltoan o köket, diskade o röjde undan lite. När det va klart runt 18 gick jag o handlade. Käkade middag, pratade med mamma, tog en dusch, körde bort till D med en dosa snus o sen va klockan 21. Tycker jag kan ligga i soffan en stund nu innan läggdags med gott samvete :-)

Just ja! Nu har jag hållt på med min detox o varit utan socker i en vecka. O vet ni vad? Det går riktigt bra :-) Jag har valt de nyttiga alternativen hela veckan, sakta men säkert kommer jag igång med träningen igen o snart är allt som det ska igen, de extra kilona, dumma eksem o ledvärk borta eller åtminstone minimerade så mycket det går utan att ta till läkemedel. Härlig känsla!

Hur har eran helg varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar