onsdag 6 november 2013

Snark

Fattar inte att man kan vara såhär trött! Efter läkarbesöket har jag varit helt slut, haft huvudvärk o mest bara velat sova. Ligger i soffan o känner mig ungefär som jag inbillar mig att en urvriden disktrasa som blivit överkörd av en ångvält känner sig :-/
Noll energi att göra nånting över huvud taget!

Funderar på om jag kanske ska ta o göra mig iordning o gå o lägga mig, men 20;10 känns lite väl tidigt för det ;-) Å andra sidan lär klockan hinna bli närmare 21 innan jag är klar med alla eksem, sminkborttagning, tandborstning o förberedelser för morgondagen så varför inte börja på en gång liksom? O jag kan ju faktiskt testa att läsa lite, så jag inte sommar alltför tidigt...

Är lite smånervös inför provtagningen imorrn faktiskt, jag är ju grymt spruträdd o avskyr allt som har med blodprov att göra, o imorrn kommer jag liksom inte undan det. Självklart vill jag få det gjort, o det kommer såklart att vara värt det, men just för stunden känns det mest bara gruvsamt.  Men det är bara att bita ihop! Har jag otur (eller kanske tur?) nu så kommer det bli en massa provtagningar framöver, så jag får nog glatt vänja mig ;-)

Torsdag imorrn ja... Har en del att se fram emot just nu faktiskt! Imorrn ska jag förbereda lite inför en företagsmässa vi ska vara med på på gymnasiet på fredag, det ska bli kul, både förberedelserna o själva mässan.
På fredag blir det mys med älskade D o på lördag drar vi till stan för lite shopping, middag o bio:-)
Söndag är det ju fars dag, så då far vi nog till Hoting en sväng o sen är det jobb vecka igen.
Ja, tiden går undan i vanlig ordning ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar