fredag 8 januari 2010

Många minus idag...

Kallt så in i h-vete! Man kan tycka att vi borde vant oss vid det här laget, men så är icke fallet;)

Som om det inte vore nog med denna ilskna kyla så har nån jävel stulit min motorvärmarkabel, igen!!! Jag är så j*vla förbannad, det är andra kabeln jag blir av med den här vintern. Vad har folk för problem egentligen? Ska det vara så förbannat svårt att låta bli andras saker? En sån där jäkla sladd kostar mellan 3-400 spänn, jippie:p Jag är så ruggigt less på att bo här nu!

Att bli av med en kabel är väl iofs en ganska världslig sak, det är själva grejen som gör mig upprörd, en principsak. Man tar inte andras saker, så enkelt är det! Att det dessutom är andra gången på bara ett par månader gör knappast att det känns bättre... Sen är det ju inte så himla snällt mot bilen att köra den nu heller. I den här kylan är det dumt även om man har motorvärme, så jag vill nog helst låta min bil va nu till det har lättat lite.. Inte säkert att den startar heller ju:P

Jaja, jag va på ljusparty ikväll. Trevligt:) Har inte handlat så mycket men lite teljus vart det iaf. Trevligt sällskap och gott fika, en lyckad fredagskväll!

Har även gjort en mindre utflykt med älskling idag men det berättar jag om nån annan dag. Nu ska jag sätta mig i soffan och muttra över min stulna kabel;)

Bye, pie!

2 kommentarer:

  1. Vi hade våran nya kabel ute för första gången natten till idag (lördag) och i morse när Evert skulle fara med bilen var den borta! Det är våran andra kabel också... Jag blir såå less! Evert hade märkt den så vi tänkte vi skulle gå en sväng i morgon och se om det är nån här på ringarna som snott den! // Malin

    SvaraRadera
  2. Visst blir man förbannad?!! Smart att märka den, det borde jag också ha gjort... Hoppas ni hittar den!

    SvaraRadera