torsdag 7 januari 2010

Jobb...

Ja, då har man jobbat första dagen efter julledigheten då... Seg dag, rörigt och uppochner på alla sätt och vis;) Men så är det ibland! Skulle dock va skönt med lite mer värme på kontoret, haha.

Chefen hade fått för sig att jag inte skulle börja förrän på måndag så han erbjöd mig att vara ledig imorrn också, vem tackar nej till sånt? Så imorrn blir det slödag med en god bok innan jag ska iväg på min kollega och väns ljusparty på kvällen:)

Jag är så less på den här lägenheten nu! Inte för att jag vantrivs, det är en fin lägenhet, men för att det är så fullt överallt. Som min kollega och väns skulle ha sagt: "tips från coachen" Ta inte med dig en halvfull 3:a till en redan fullt möblerad 2: ;) Det blir fullt då, tro mig! Vi kommer inte ens in i förråden pga alla mina gamla grejer:p För att inte tala om allt som redan står framme. Men vi fick till det bra när vi städade bort julen häromdagen.

Nu ska jag sätta mig och "dumsurfa" lite, kanske hittar man nåt kul, kanske inte;)

2 kommentarer:

  1. Sälj saker på blocket eller lämna saker till erikshjälpen som ni ärligt talat vet att ni inte kommer använda. Det har vi gjort och har fortfarande mer än tillräckligt kvar, blir sådan rensning i förrådet nästa säger jag bara. Pöss och kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Linn :) Men vi behöver /vill ha det mesta kvar, vi har ju som inga planer på att bo i en 2:a resten av livet;)
    Kram kram

    SvaraRadera