måndag 18 januari 2010

En sån dag...

Vad ska man säga? Hahahaha:)
Vi har gjort en mindre omorganisering på jobbet och jag har delvis flyttat tillbaka upp på övervåningen. Min "nya" dator gillade visst inte det... Mailen bråkade hela förmiddagen, jag kommer inte åt alla program jag behöver, skrivaren ville inte alls va med och adobe va allt annat än samarbetsvilligt. Förutom det har nåt blivit totalknas mellan mitt tangentbord och Anithas dator, när jag skriver mail dyker de upp på hennes skärm. Ganska creepy innan vi kom på att det va delar av mina mail som ploppade upp för henne.
Jaja, alla dagar kan ju inte vara som de ska, eller hur?

Nu är i alla fall datum spikat, så även plats. Duktiga vi ;)

Nu ska jag dra upp darling ur soffan o se om vi inte kan hitta på nåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar