måndag 28 september 2009

Kattmys och födelsedag

Måndag igen, fattar inte vart tiden tar vägen!
Förra veckan blev ganska hektisk, iaf för att vara för mig;)
Måndag tränade jag och älskling i gymet på jobbet när jag slutade, på tisdagen va jag i Hoting för att få massage, onsdagen bestod i att baka och plocka iordning inför torsdagen...
Torsdag va det min 27-årsdag:) (grattis till jag, hihi) En riktig toppendag! På jobbet fick jag fina kort och lite kramar, bjöd på ananaspaj o det går alltid hem. På kvällen kom älsklings familj och åt smörgåstårta, jättekul:D

Fick massa fint! I'm so spoiled;) Av älskling fick jag 3 vackra röda rosor, en jättefin ljusstake som hänger i fönstret, smörgåstårtan vi bjöd på samt 1 500 kr till en ny telefon och en till tattoo<3<3
Av mamma, Stefan, Ulla och Folke fick jag 1200:- till en telefon, av mamma och Stefan ett presentkort på 2 Lasse Åberg grogg glas:)
Pelles mamma, moster och hennes familj fick jag ett otroligt fint silverarmband. Av Daniel en sör berlock som man kan ha som mobilsmycke, i ett halsband eller vad man vill. Av deras momma fick jag ett fint halsband.
Utöver det har jag fått 200 kr att beställa kläder från Ellos av gulliga Ullis, ett spaset av A & T, pengar från pappa kommer i veckan, en tårtspade med 6 tårtgafflar från mormor mm, mm:)

För att summera, jag hade en fantastisk dag och även en trevlig fredag då några venner kom på tårta.

Lördagen blev skum... Pelle va borta på dagen så då passade jag på att pyssla om mig själv lite, diska och handla. Sen åkte vi till Strand o på kvällen käkade vi pizza o glodde på dumburken med Johan. Jag hade tänkt hälsa på Ullis i helgen men tiden liksom försvann:P
Söndagen åkte vi och hjälpte svärmor lite med flytten sen hem o kokade kalops:)

Bosse Liten verkar trivas hos oss:) Han blir tuffare för varje dag och han är en riktig liten kelgris<3 Han är fortfarande lite rädd när man kommer emot honom om han inte ligger i sängen /soffan men han kutar inte in under soffan längre. Han leker gärna med mig och han tar mat ur händerna på oss om det bara är nåt som är tillräckligt gott;) Han och Nisse kommer bra överrens, nu sover de tillsammans om inte matte ser (Nisse vill inte erkänna för mig att han tycker Liten är mysig, hihi) och de leker så man tror att de ska riva hela lägenheten.
Liten ser upp till Nisse och tar efter allt han gör, så kul att titta på, hihi:)

Det är så himla roligt att se honom göra såna enorma framsteg! Det kommer att bli en bra och stabil katt av den här killen. Han är kaxig och nyfiken, precis som en liten kisse ska va!

Nej, nu ska jag ta o kika in på www.xtra-x.de och se vad jag ska beställa;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar