lördag 10 oktober 2009

Suck...

Host, nys o blä... Ont i huvudet o ja... Hela kroppen! Guess what!? Jag är förkyld igen:P
Hoppas jag blir piggare till veckan bara...

Orkar inte skriva så mycket nu men kan ju iaf köra en kort "recap".
Tisdagen vart kanon! Svärmor kunde inte fara så Johan tog hennes biljett. Det vart alltså jag, älskling, Ullis och Johan som for. Riktigt bra band:) Skriver mer om det vid ett annat tillfälle.

Onsdag firade vi Ennys 75 årsdag och imorrn ska hela klanen Haglund inkl. jag träffas i Tulingsås för ytterligare firande:)
Torsdag mådde jag blä och låg däckad i soffan hela kvällen och igår va jag till Ullis o fikade supersmaskig krubärspaj och drack tea. Alltid kul att umgås med henne:)

Måste även skriva om en anna lite kul grej! Jag har en gudomligt söt och go kollega på jobbet som även hon har en blogg, en betydligt roligare än min, haha:)
Denna söta lilla tjej fyller 21 imorrn, grattis Lizette och många kramar på din dag! Grattis till dina första pannkakor och jag beklagar att Pontus gick en så tragisk död till mötes;)
PS! I fortsättningen ska jag se till att hålla mina batteriförhållanden för mig själv, hahaha.

Nä, nu kallar soffan på mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar