lördag 3 oktober 2009

Shopping och filmkväll...

Va till stan idag och "invigde" nya Ica Maxi, sjysst ställe:) Lite för mycket folk för vår smak men det va en fin stormarknad. Allt vi sökte fanns och va hyffsat lätt att hitta. O inte vart det speciellt dyrt heller! Sen for vi o käkade på Max, Johan va snäll o bjöd:)

Väl hemma va ingen av oss särkilt pigg:( Stackars älskling har haft ont i halsen sen igår och själv har jag haft den där jävla huvudvärken igen... Dessutom börjar även jag bli förkyld, nedrans!
Så vi käkade lite nudlar och bjöd Johan på gårdagens middagsrester och slappade framför tv:n.
Less på att det inte fanns något att se på dumburken for vi upp på Solbacken och hyrde "The Uninvited", köpte chips och cola och sen hem till soffan igen.
En riktigt bra film faktiskt, med en mycket oväntad vändning i slutet!

Nu sitter pojkarna och kikar på hockey och jag slöar framför dumburk 2, datorn;)
Tänkte jag skulle ta och sätta mig och läsa en stund, håller på med en ganska bra bok just nu. Måns Kallentofts Midvinterblod.
Sen har jag fått låna lite böcker av Anitha på jobbet och sen har jag 2 knölfulla kassar med böcker som jag fått av svärmor nu när hon höll på med flytten. Bra, jag läser gärna mycket när det är kallt och ruggigt ute och det är det nu! Burr!!

Jaja, jag har som vanligt inget intressant att skriva;)

PS! Jag är inte direkt överförtjust i rosa, det vet alla som känner mig minsta lilla. Men nu, oktober till ära, slår jag till med lite rosa text. Jag tänker även köpa mig ett rosa band, det gör jag pliktskyldigt varje år. DS!

Ha en fortsatt skön helg

1 kommentar:

  1. jag såg en rosa datamus på chlas ohlsson som jag funderar på att köpa, :-)

    SvaraRadera