måndag 5 oktober 2009

Ny vecka... Igen!

Tiden går så himla fort!! Vips så är det måndag igen....

Mår fortfarande inte så bra... Huvudvärk o lite illamående, allmänt seg och öm i kroppen. Fick massage idag så förhoppningsvis är man piggare imorrn:)

Imorrn bär det av till stan efter jobbet, jag, Pelle, Svärmor och Ullis ska in och se Amon Amarth:) Det ska bli sååå himla kul!
Blir en ganska händelserik vecka... Amon Amarth imorrn, fira älsklings mormors 75 årsdag på onsdag och på söndag ska vi ut och käka med hela klanen Haglund för att fira Enny igen:) Roligt när det händer nåt.

Snart är det snö och vinter igen... Bättre det än oktobers kalla ruskväder! Jag tycker verkligen inte om denna grå, regniga coh bittra kyla, jag blir deppig av det. O det vet jag att jag är långt ifrån ensam om.

Det jag ser fram emot är novembermörkret, precis i slutet av november när man kan börja julpynta:) Tänk, hela lägenheten full av röd värme med varma tända ljus överrallt! Så mysigt... O julbak och pyssel.... Längtar faktiskt!
På tal om det börjar det bli dags att fundera över att införskaffa alla julklappar! Blir så smidigt till jul om man har sånt klart i tid, för att inte tala om hur mycket vänligare det är mot plånboken...
Oh, crap! Jag låter som en gammal kärring, urk;) Haha:)

Just nu ser jag först och främst fram emot morgondagen... Men efter det finns mycket annat att se fram emot denna månad! Den 16:e har jag bokat tid för nåt väldigt spännande och sen, den 29:e ska vi ÄNTLIGEN åka söderut igen:) O hälsa på my beloved, mamma<3 O lilla älskade lillebror, japp, han som inte är så liten längre... :D Har mycket att se fram emot:) O när vi kommer hem från mamma har jag en massagetid inbokad samt ett frisörbesök så även i november finns det saker att se fram emot!

Sitter och kikar på Bosse Liten som har lagt sig på en kudde i soffan, han är så liten! O så söt<3
Det ser så himla kul ut när han ligger där för han syns knappt, men så lyfter han på huvudet och avslöjar sig med sina på tok för stora öron och tefatsögon:D So cute!

Är lite orolig för Nisse nu... Det fungerade jättebra i början men nu senaste dagarna har han liksom verkat lite ledsen. Jag försöker att hålla på med honom som jag alltid har gjort men han tittar bara surt p åmig och går därifrån:( Min älskade Nisse, jag tror att han är lite sotis på Liten... Stackarn, jag glömmer ju inte honom för det! Men det inser han nog snart också. Han är iaf snäll mot liten och de leker fortfarande som tusan! Han kommer och lägger sig i sängen och så som han alltid gjort, han vill som bara inte gosa... Han är ju en sån katt, lite lättstött;)

Jaha, då har man lyckats kladda ner lite onödigt vetande här idag också, inte illa, haha.
Ha en nice kväll, see ya when I see ya:S

1 kommentar:

  1. Sv: Haha, så kul att du läste det :) Ohja, det vart jättebra! Och god damn vad enkelt det var att laga pannkakor :) Nu när jag vet hur man gör kommer jag kunna göra det oftare ;)

    Ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera