tisdag 27 oktober 2009

Ren och skär lycka?!

Ooja, i glassform:D De har börjat sälja Ben & Jerrys på OKQ8 här i Ström! Jag är sååå lycklig! En stund iaf....

Ilade dit som i trans efter jobbet och högg 1 Haltfbaked och 1 Cookie Dough á 500 ml vardera för ENDAST 57 kr styck, haha:) Vem köper 1 liter glass för 114 kr?? Well, I do, if it's Ben & Jerrys;)

Så... Med äkta lyckoglass i frysen kan jag uthärda ännu en arbetsdag med vetskapen om att jag får gå hem kl 17, äta glass och packa det sista inför resan.

1 dag kvar att jobba! Sen, tidigt, tidigt på torsdag morgon flaxar en silverfärgad Mitsubishi Lancer 2,0 Sport av årsmodell -05, swish, swish, iväg mot Sthlm:D ÄNTLIGEN!!! Som jag har längtat efter detta. Kramas med mamma, retas med lillebror, äta god mat, shoppa och bara umgås med nära och kära. O allt detta tillsammans med världens snällaste mest underbara pojkvän:) Jag är då bra lyckligt lottad ibland;)

I helgen va Älskling iväg på lan en sväng så Ullis kom hit o drack te med mig i lördags. Vet inte hur många timmar vi spenderade i soffan med varsin tekopp men otroligt trevligt va det! Måste göras fler ggr:)
Igår kom hon o hälsade på igen men denna gång fick vi sällis av Linn, det va minsann inte fy skam det heller. En trevlig kväll med lika tröttflummiga flickor som jag, hihi:)

Nu ska jag ta o lyssna på lite musik, smälta den halva burk Hafbaked jag har klämt i mig och ladda för att lyckas knöla ner halva Cookie Dough burken till Desperate Housewifes:)
Ja, o så ska jag ju packa förstås:S

Piss o Kräm, alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar