fredag 2 oktober 2009

Rubrik??!

"It ain't over 'til the fat lady sings" -- Has she sung yet?? Apparently not:p
Det blir aldrig som man tänkt sig, det stämmer verkligen! Men en annan sak som också stämmer är att det alltid ordnar sig i slutändan, det gör det ju faktiskt... Så därför tänker jag inte gå o gräma mig över saker nu, det blir ju bättre så småningom.
Patiens is a virtue, right?

Min nya mobil kom i tisdags, min fina w508:)
Är ruggigt nöjd med den hittills! Men jag saknar ändå den gamla lite... Det går nog över!
Har även bokat tid för nästa tattoo, yey! Så nu måste jag hitta en sjysst bild på mitt motiv och skicka till tatueraren... O det va lättare sagt än gjort det:p Men, men! Han kan nog rita upp den om jag beskriver vad jag vill ha:)

Liten anpassar sig mer och mer för varje dag. Det fungerar hur bra som helst:) Han växer så det knakar och är en riktigt social liten kisse. Han är inte i närmelsevis lika rädd längre och snart tror jag att han kommer att komma själv o vill bli klappad. Han vill gärna gosa men är fortfarande lite på sin vakt när man kommer emot homon... Bilder kommer så snar vi orkat tömma kameran;)

Om mindre än en månad ska vi till mamma igen, jippie!! Åker ner 28:e efter jobbet eller 29:e på morgonen och stannar till 2:a november:) Ska bli skönt att träffa dem igen, känns som att det va ett tag sen sist...

På tisdag blir det stan! Metalkonsert på gamla tingshuset med Amon Amarth:) Jag, älskling, Ullis och svärmor ska in. Det ska bli skit kul! Tror faktiskt att de kommer att vara väldigt bra live, det känns då så iaf:)
Sen, den 11:e december blir det In Flames på Hovet i Sthlm:D Real nice, mhm. O då får vi även se Killswitch Engage som är kvällens förband, inte illa alls!

Så, vi har lite smått och gott att se fram emot i höst/vinter. Även om det är lätt att känna raka motsatsen när man stöter på motgångar...

Nu tänker jag lägga ner det här för idag o slänga mig i soffan o drömma om lakrits och choklad... "Mmm... Marabou..."

See ya!

2 kommentarer:

  1. Du drömmer om lakrits och choklad och inatt drömde jag om stuvade makaroner och vantar.. strange

    SvaraRadera
  2. Hihi, jadu Linn, det va lite strange;)

    SvaraRadera