fredag 13 mars 2015

Gräsänka

D är borta sen i onsdags o även om jag föredrar att han finns på hemmaplan måste jag ändå medge att lire egentid är rätt skönt ibland ;)
Jag får så mycket gjort när han är borta!

En jobbvecka from hell är över o jag slappar i soffan med en kopp kaffe o lite nötter, slökollar på The Walking Dead o kelar med sällskapssjuka kattlingar ♡
Har hunnit handla lite, köra en maskin tvätt o vikt en massa torr tvätt.
Snart ska det tränas! Köpte mig ett motionsband av söta S förra helgen, en grymt bra investering som redan använts flitigt :) Bra uppvärmning att köra lite intervall på den rackarn!

Hade tänkt skriva tidigare i veckan, o hade tänkt ut en massa bra sakerna skriva, men gammal o sliten som jag är så minns jag ingenting ;)

Fredagstema Melodifestival på jobbet idag å, kul :) Bjussar på en bild o passar på att nämna att jag INTE rekommenderar att ha en varm peruk på jobbet ;)

Imorrn ska jag leka en massa med E,  vi ska fika, gå på byn, shoppa loss på bolaget o avnjuta nån smarrig dryck i solen. Nice huh?
Våren tycks vara här för att stanna, well, jag hoppas den stannar iaf för jag mår toppen av sol o värme :)

O det va dagens svammel från moi. Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar