måndag 30 mars 2015

Fail

Ibland har man sämre dagar. Idag har jag en.
Jag har i flera dagar varit grymt peppad inför träningspasset på Pigg & Frisk med tjejerna från jobbet idag, samtidigt som jag varit lite nervös har jag verkligen sett fram emot det.
Så hur gick det då? År helvete... :(

Jag testade Core Puls, o det gick inte alls med mina axlar. Resten av kroppen pallade utan problem men axlarna skreks igenom 45 minuter. De flesta övningarna utgår ifrån att man står i utgångsposistion som för armhävningar o mina axlar klarar inte det.
Det hela resulterade iaf i att jag känner mig fullständigt misslyckad och riktigt ledsen. Jag vill ju så gärna klara av att träna ordentligt!

Varför kan jag inte bara få fungera?
Känslan när man sett fram emot något och verkligen varit peppad bara för att sen känna sig totalt inkompetent är absolut inte kul...
Men men, ska testa ett annat pass på onsdag, förhoppningsvis funkar det bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar