söndag 29 mars 2015

Bra helg

Jag tog mig ut på min planerade promenix igår, jag va ute i ca 45 minuter. Handlade åt både katterna och mig själv. Sen städade jag en massa här hemma och körde att långt yogainspiretat stretchpass innan jag duschade o fixade iordning inför filmkväll med E, M o U. En mycket trevlig dag med ett kanonbra avslut!

Idag har jag bara varit hemma och skrotat. Körde ett 45 minuters träningspass och tvättade lite, sen har jag mest tagit det lugnt, tassat runt o småplockat, vattnat blommor o sånt.
Har fixat matlåda, frulle och lunch tills imorrn, packat träningskläderna och gjort mig så redo jag kan för Pigget med tjejerna från jobbet direkt när.vi slutar imorrn. O så har jag ju kollat serier o gosat med katterna en massa också såklart.

Känns lite tomt hemma utan D. Känns konstigt att han inte kommer hem förrän på torsdag... Men jag hinner nog inte fundera så mycket mer på det under veckan, med jobb, träning och vanliga hushållsbestyr så går nog tiden rätt fort ;)

Nu sitter jag åter bänkad i soffan framför Arrow med en massa tända ljus o en stor kopp grönt te. Här blir jag nog sittandes tills det är läggdags :)

Ja, o ni har väl kommit ihåg att vrida fram klockan å?

Det va allt från mig idag, totalt onödigt vetande i vanlig ordning ;)
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar