söndag 15 mars 2015

Soliga söndag!

Lika vackert väder idag som igår, amazing :)
Sitter i soffan o kollar på Arrow o smuttar på en kopp kaffe. Balkongdörren står öppen o katterna njuter av den friska luften, jag passar på att vädra lite här.
Ska släpa mig ut på en rejäl promenad sen men nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar så har jag lite annat småfix att ta hand om innan jag får gå ut o njuta av solen.

Ikväll kommer D hem, skönt att allt blir som vanligt igen ;)
Hoppas det här härliga vårvädret håller i sig ett tag nu, jag mår så himla mycket bättre av sol o värme...

Bästa helgen på länge, bortsett från när mamma va här såklart, lider mot sitt slut o en ny arbetsvecka väntar bakom hörnet. Men idag är jag fortfarande ledig o det tänker jag njuta av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar