tisdag 9 februari 2010

What's going on??

Känner mig enormt förvirrad just nu... Förvirrad, fundersam och lite vilsen.
Jag vet varför jag känner så, det är inte det som är problemet, problemet är att jag inte kan göra nåt åt det. Jag har ingen kontroll och det är inte riktigt min grej. Men, men, det kommer att ordna sig det vet jag innerst inne.

Fick massage idag, så efterlängtat:) Nu kan jag röra på huvudet utan att det knastrar och knakar, hihi. Jag måste verkligen skärpa mig med stretchningen av mina axlar och nackmuskler, med ett sånt jobb som jag har så är ju det skitviktigt. Men som med allt annat så "tar jag det imorrn" ;)

Har just käkat middag, kycklingfilé och hela champinjoner i kryddig tomatsås med couscous, riktigt smaskigt. O nu ska vi iväg och hälsa på femtioåringen vi firade i helgen och smaska lite smörgåstårta, det är ju idag han fyller.

En annan sak bara, innan jag ger upp för idag!

En vän till mig har fått en del JÄVLIGT taskiga kommentarer på sin blogg. Som om inte det vore nog så är de skitstövlar som skriver sånt anonyma! Jag anser att det är helt oacceptabelt att bete sig så, vuxna människor ska väl för helvete veta bättre?!!

Om du inte gillar det du läser, ge då fan i att läsa!
Om du inte kan skriva något konkret, skriv inte alls.
Om du tvunget vill kommentera, stå då för din åsikt och skriv ditt namn.


Jag har bara en sak att säga om människor som skriver elaka saker anonymt; satans fega, avundsjuka, bittra kräk!

Nu vet ni vart jag står!

Ha en fortsatt trevlig kväll, piss o kräm

1 kommentar: