lördag 27 februari 2010

Man kan nog kalla det abstinens...

Jag har just läst ut bok nummer 3 i Twilight serien, Ljudet av ditt hjärta, fy FAN vilka underbara böcker det där är! Men nu har jag ett problem... Jag vill ju såklart genast börja läsa den 4:e och sista, Så länge vi båda andas, men den har jag inte:(
Jag har köpt de första 3 som pocket så jag vill inte köpa den 4:e inbunden (den har inte släppts som pocket än). Jag har dessutom beställt hela boxen på engelska och den kommer troligtvis på måndag, men det ju långt dit och jag vill ha den nu!!!
Funderar faktiskt på att köpa den inbundna, läsa den och sen sälja eller ge bort, hmmmm... Jaja, tills vidare får jag läsa utkastet till Midnight Sun, Edwards version av Twilight (Om jag kunde drömma). Trots att vetskapen att resten av den kanske aldrig kommer ut kan jag inte låta bli att läsa det som finns.

Jaja, veckan som gått har varit händelselös... Jag har jobbat på dagarna och legat med näsan i en bok på kvällarna, ganska skönt faktiskt.
Ikväll är vi ett gäng tjejer som ska träffas hemma hos Natta, det blir nog trevligt:)

På onsdag slutar jag tidigare och sen bär det av mon MAMMA:D Det ska bli underbart:)
Kommer nog fram runt 22 på onsdag kväll. Torsdag kommer Eric och umgås med oss på dagen och förhoppningsvis kommer även Magda på eftermiddagen så vi käkar middag tillsammans allihop. Efter maten ska jag o älskling till moster och fika lite.
Fredag kväll blir det Lamb of God på Fryshuset:) På dagen antar jag att vi ska leta accessoarer till våra kläder. Lördagen vet jag inte alls vad som händer men på söndag bär det av hemåt igen:(
Känns iaf skönt att det äntligen är dags att åka ner igen:)

När, nu ska jag klicka in mig på www.stepheniemeyer.com (funkade inte att länka:p) och läsa lite innan pojke vaknar:)

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar