torsdag 18 februari 2010

Ett mysterium...

Min bloggdesign förefaller vara ett mysterium... Vissa ser den, andra inte, vissa ser bara vitt med svert text andra ser bara svart på svart, mycket mysko!
Men jag har en teori!! Jag tror att det hänger på webbläsaren... Rätte mig om jag har fel, men jag tror att vi som kan se designen har firefox eller annat alternativ medan dom som INTE kan se den har explorer.

Är jag ute och cyklar?? Kommentera mer än gärna...

Fick middagen serverad av underbar när jag kom hem, inte helt fel:) Nu ska jag göra mig iordning för att knata iväg på Saga och fika med ett gäng goa brudar, ska bli trevligt även fast jag är väldigt trött o har tokont i bihålorna (igen...).

Just ja, vi kika ju på ett hus i tisdags! Det va fint, men kändes inte rätt. Bara att fortsätta leta;)

Ha en trevlig kväll:)

1 kommentar:

  1. Hm...du kanske är inne på något där. Men konstigt att det ska göra skillnad. Mitt syns ju på båda. Är det för att du gjort din i firefox då som de bara funkar där eller...skumt. Håll mig underrättat;)

    SvaraRadera