söndag 7 februari 2010

Söndag...

Vad gör man en dag som denna?
Ska iaf försöka ta mig ut på en promenad, är ju så otroligt fint väder ute:)

Igår va vi på middag o firade en inom kort blivande 50-åring, riktigt trevligt och väldigt god mat:) Efter det for vi till Strand en sväng o tog en kaffe. Lagom lördagkväll!

Är lite brydd att min klänning inte har kommit än... Leveransen skulle ta en vecka så den borde ha varit här i torsdags, fast de kanske menade 7 arbetsdagar o då bör den komma imorrn... Hoppas på det! Är ju dels väldigt nyfiken på hur den ser ut i verkligheten och sen vill jag såklart veta om det passar;)

Nä, en snabbdusch o sen ta sig iväg på den där promenaden!

3 kommentarer:

  1. Fin bloggen blev, vad duktig du är!

    SvaraRadera
  2. Tack så mkt carro för komplimangen, roligt att du läser:) Jo det är klart att jag inte vet ett skit om att sluta, och jag menar inte hur det ska vara, mera hur det borde vara. Och det är ju fortfarande helt upp till var och en vad man väljer för väg att gå. Jag är dock glad att jag inte börjat med något sådant, men man har andra laster här i livet som heller inte är så lätt att bli av med. Min är choklad. Har fått höra på omvägar vilken stor händelse som ska ske och jag får väl säga grattis! Riktigt roligt.

    SvaraRadera
  3. Tack Linn :)

    Jadu, Rebecca, choklad är riktigt farligt det;) Men tänk att man inte kan hålla nånting borta från djugeltelegrafen i Strömsund;) Tack iaf!

    SvaraRadera