söndag 21 februari 2010

En bekännelse...

Jag har drabbats av .... Twilightfeber!! Jag som inte ens va speciellt intresserad när första filmen kom är nu såld, fullständigt! Hur kommer sig då detta? Jo, min vän och kollega Marlene lånade ut "Om jag kunde drömma" till mig. Intet ont anande började jag läsa och har haft allvarliga problem med att sluta. Inatt lästa jag ut den och nu bara MÅSTE jag läsa nästa, snarast möjligt!

Har även beställt de första 3 på adlibris och bokat den 4:e som pocket...
Nedrans, kort sagt! Jag har ingen lust att bli beroende av en saga:(

Nog om det!! I fredags efter jobbet for vi till stan med Lars och Marlene för att gå på bio, vi såg "Luftslottet som sprängdes". Vi hade jätteroligt och filmen va grymt bra! Jag rekommenderar verkligen alla 3 både filmerna och böckerna av Stieg Larsson, de är helt fantastiska.
Det vart en grymt lyckad kväll:)

Igår låg jag i soffan mest hela dagen och läste, Älskling är förkyld så vi bestämde oss för en lugn slappadag. Vi hyrde även första delen av Johan Falk filmerna, väldigt bra faktiskt:)
Nu ska jag göra mig iordning sen må jag nog fara ut på Näsviken och låna en bok tror jag:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar