torsdag 17 december 2009

Tralalala, lalaaa :D

Speedad eller övertrött? Vet inte, nåt av det är jag i alla fall;)

Nu är det bara en vecka kvar till julafton, yey:) Det ska bli otroligt skänt med 14 dagars ledighet, väl behövligt efter en ruggigt stressad höst...

Har ju fått en backup på jobbet nu, Marlene, som jag håller på att lära upp så att hon kan täcka upp för mig när jag är ledig eller sjuk. Känns väldigt skönt att nån åtminstone kan ta över hälften av det jag gör så att det inte behöver ta 2 veckor att komma ikapp varje gång man har varit borta ett par dagar.
Det funkar i alla fall bra, hon är lättlärd och jag tror att hon snart har det där i ryggmärgen precis som jag. Bara hon får lära sig i lugn och ro så kommer det att bli kanon.

Dock blir min vardag lite rubbad nu när jag håller på att lära upp någon annan också. Hon kommer att backa upp mig vad gäller den hemsida jag driver, allt som rör Visitkort och Billigakuvert kommer jag att fortsätta med själv tills vidare så nu när jag ska lära upp henne blir en del av de sysslorna lidande. Framför allt så blir mina dagliga rutiner tillfälligt ihopsnurrade till en enda gegga, men det är värt det på sikt:)

Nu är det verkligen vinter! Nästan 23 minus och massa snö, kallt men vackert:) Och visst känner man lite mer julkänsla när det faktiskt syns att det är vinter utanför fönstret. Jobbar 3 dagar nästa vecka och sen lite långledigt, aldrig fel. Ska bli så skönt att kunna stanna hos mamma lite längre än en helg:)

Glögg och soffa?? -Ja, tack!
I'll be back! (tror jag iaf, hehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar