söndag 13 december 2009

Hemma igen...

Ja, då va den helgen över och vi är hemma igen...
Men FY FAN, vilken jävla bra helg vi har haft:)

Vi kom fram till mamma ca 16 i torsdags, på kvällen käkade vi middag på San Marco med mamma, Eric och Magda. Supertrevligt:)

Fredag startade vi med en promenix till Stinsens Köpcentrum, sen käkade vi lunch hos mamma. Vid 14 åkte vi in till stan och gick där i flera timmar och kikade på julskyltningen på bl.a NK och julmarknaden i Kungsträdgården, supermysigt. Sen mötte vi upp ett gäng andra Strömsundare och gick och käkade på BK. Efter maten tog vi T-banan till Globen för att knata upp på Hovet och njuta. Vi va dock inte ensamma eftersom Idolfinalen va på Globen samma tid:P

Först två band vi inte såg/hörde, båda amerikanska. Sen Dead By April, ganska bra faktiskt:) Därefter spelade Killswitch Engage i 60 min och de va asbra!! O sist men fan inte minst! In Flames i 90 minuter :D Satan i helvete säger jag bara, det va värt varenda krämpa! De är så jävla grymma, skulle lätt betala dubbelt så mycket för att se dem igen, hell yeah:)

När vi åkte hem med T-banan va det så mycket folk att man inte kunde andas, totalt knölfullt. Jag hade svinont i hela kroppen och kunde knappt gå för att mina hälar gjorde så ont:( (Men det var det värt) När vi väl kom fram till pendeltåget hade det precis gått så vi fick vänta en halvtimme på nästa, då va jag ganska less;) Men som sagt, värt varenda krämpa;)

Igår for vi till Amma och Stefan som va i Sillbo och hade en riktig myslördag och idag åkte vi förstås bil hela dagen:P

Over all, jag är übernöjd med denna helg och gör gärna om det:) Vi har verkligen kul när vi hittar på saker tillsammans jag o Älskling:)

Nu är det bara 1,5 vecka kvar till jul! Hoppas tiden går riktigt fort....

1 kommentar:

  1. Lät supersmysigt det där :-) Kul ni kan åka och ha så roligt tillsammans :-) By the way så kommer jag förhoppningsvis hem den 21 eller 22a december, då kanske vi kan fika lite te och jag får se hur Liten ser ut nu? Har julklappen med mig till dig oxå såklart :-)

    SvaraRadera