söndag 6 december 2009

Andra advent <3


Jag börjar verkligen känna riktig julkänsla nu, så himla mysigt:)
Idag har vi hittills hunnit frosta av frysen samt städa ordentligt bland dess innehåll, skurat hela badrummet, dammsugit hela lägenheten och julpiffat lite till. O så kör jag en maskin trätt också. Känns skönt att ha ordentligt städat när vi åker på torsdag. Allt detta efter en frukost bestående av risgrynsgröt och sylta med rödbetssallad, mums:)

Igår vart det lugnt, drack en massa dricka, käkade chips o såg på massa dåliga filmer på tv. På kvällen hyrde vi film o käkade Billyspizzor, haha. O så fick jag 3 vackra röda rosor av pojke igår <3 Aldrig fel :D

Vad jag ska hitta på med resten av denna dag återstår att se... Måste iaf handla lite men det tar ju inte så lång tid! Just nu njuter jag av en stund för mig själv tillsammans med Spotify medan älskling hälsar på Johan. Kanske ska börja packa inför torsdagen så man inte glömmer nåt, jag är ju ganska duktig på att glömma saker;)

1 kommentar: