lördag 5 december 2009

Ännu en passerad vecka...

Ja, då va det helg igen... Nu går tiden verkligen i ilfart! Har inte hunnit med så mycket den här veckan men en tripp till Ullis i torsdags blev det i alla fall, alltid lika trevligt :) Vi fikade pepparkaksrullar och glögg, pratade en massa o kikade lite lätt på Änglar och Demoner.

Igår va vi på julbord på Lilla Krogen med jobbet, en riktigt lyckad kväll! God mat och riktigt trevligt sällskap :) Sen gick några av oss på "hörnet" en sväng, där va det mindre kul så jag o älskling gick hem;) Kom hem strax före 2 inatt, det känns idag! Klart värt det dock, vi hade så himla kul!

Hade tänkt försöka hälsa på Julia nåt i veckan också men det hann jag inte... Måndag mins jag inte vad vi gjorde, inget alls förmodligen, tisdag fyllde Pelles halvbror 11 så då va vi dit o fikade, onsdag va jag bara hemma o slappade o resten vet ni ju redan.

Idag blir det nog mest lugnt och imorrn ska vi frosta av frysen och så naturligtvis tända ljus 2 i adventsstaken:) Ska ju bara jobba 3 dagar denna vecka, på torsdag ska vi äntligen ner till Sthlm:D Vi åker nån gång mellan 8-9 på torsdag morgon. Torsdag kväll ska vå käka middag med mor & co på San Marco, en helt underbar liten italiensk kvarterskrog där mamma bor och på fredag blir det STAN o sen.... In Flames på hovet, yey!!! Förbad: Dead By April och Killswitch Engage. Ska bli sååå jävla kul! 3 av de bästa band jag vet! Saknas bara Lacuna Coil, Within temptation och Sonic Syndicate;)

Nu har jag bara 3 klappar kvar... Köpte älsklings klapp i veckan, ska bli så roligt att se hur han reagerar när han får den:)

Nu tror jag att mitt huvud sprängs snart så jag ger upp o kryper tillbaka till soffan:P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar