tisdag 8 december 2009

Bortskämd :)

Ja, jag är verkligen bortskämd! Jag har underbara kolleger, underbara vänner, en underbar familj och världens bästa pojke <3 O så 2 urknasiga, jättesöta kattisar;)
Till råga på det så ska jag bara jobba en dag till den här veckan sen bär det äntligen av mot Sthlm med efterlängtat besök hos mamma och helkväll på Hovet på fredag. Jag ska verkligen inte klaga!

Nog med skryt! Snart är det jul, jag längtar verkligen. Dels efter att få vara ledig och dels efter julen i sig, jag älskar verkligen denna högtid;)
Jag ser verkligen fram emot att spendera julafton med Pelles familj, jag trivs så bra med dem. Det är nog första gången någonsin som det inte känns konstigt att fira med någon annan än min egen familj. Missförstå mig inte, självklart skulle jag gärna vilja fira med dem också, men vi åker ju trots allt ner på juldagen.

Nu har vi iaf bestämt exakt hur det blir i sommar, spännande:) O så har vi ju en del andra stora grejer framöver, hihi.

Jag funderar på att gå med i kyrkokören efter jul också, det vore roligt att börja hålla på lite med det igen. Men vi får se, jag har ju en stund på mig att fundera över det.

Nu ska jag o spotify umgås en stund;) Om jag inte hinner skriva mer innan vi åker så önskar jag alla en trevlig 3:e adventshelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar