fredag 1 juni 2012

Vilken dag!

Inga fler missöden så här långt iaf;-)
Men det räcker gott o väl med min stackars tumme! Dunkar o gör om som fan, men blöder inte lika mycket längre. Bytte plåster nu (kör dubbla för det blöder igenom så fort) o det ser faktiskt inte så farligt ut nu när det inte forsar blod.
Om ett par dagar kan jag nog ta av plåstrena helt.

Firade maken igen idag! Denna gång med hans härliga familj, ja min bonusfamilj:-) Kaffe o smörgåstårta o lite bakverk som panikinhandlats ha dollar på vägen hem. Väldigt smarrigt:-) Men nu mår jag illa,  som jag nästan alltid gör när jag ätit smörgåstårta.

Nu blir det till att slappa framför datorn! Har sett alla avsnitt av The Walking Dead, så nu hugger jag in på Game of Thrones. Spännande... Hoppas det är så bra som alla säger:-)

Ha en härlig fredag mina vänner, det tänker då jag ha iaf! (o jag håller mig på avstånd från vassa föremål)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar