fredag 8 juni 2012

Sleepyhead...

Damn, va jag har varit trött idag? Försov mig o fick stressa som en tok imorse, skulle ju lämna in brum på verkstaden innan jobbet också... Men jag hann med ett par minuter till godo!

Hela dagen har jag hostat, nyst, frusit och gäspat. O så lite skallebank på det. O så kommer man ut o vädret är helt underbart!
Men inte ens det hjälpte helt...

Elsa följde med mig hem efter jobbet o fick glädjen att se mig på mitt bästa trött o hungrig humör:-P Stackarn!
Men nu är all tapet utom den fläck där gamla luftvärmepumpen sitter rivet. Det gamla skrället ska skrotas, men vi hade inte rätt verktyg för att få ner skiten, typiskt eller hur?!
Men nu kan vi iaf börja slipa o spackla, små framsteg:-)

Hoppas det fina vädret håller i sig över helgen! Har en del att göra ute, o så vore det så himla skönt att få ligga ute i solen o läsa lite.

Nu kollar jag lite Alcatraz, en riktigt bra serie även om den inte riktigt platsar på min topp 10 lista.
O snart blir det sängen, ser nästan dubbelt av trötthet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar