lördag 16 juni 2012

Idioti?

Just nu undrar jag varför jag utsätter mig för dumheter som att pierca tungan... Jag kan knappt äta,puré och varma koppen får stå på menyn ett tag, jag kan knappt prata o har skitont i tungan! Inte där själva staven sitter, utan i musklerna längre bak. Kan inte svälja utan att det gör ont:-S
Hur länge håller det i sig??

Just nu undrar jag om det verkligen va värt det,men jag vet innerst inne att jag kommer att tycka det när det har läkt. Men just nu känns det som att det va ren idioti;-) Kanske skulle ha gjort den i läppen istället;-) Men den hinns med så småningom den också!

Tatueringen läker fint iaf! Det ser bedrövlig ut just nu eftersom den flagnar som tusan, o kliar lite, men om ett par dagar är den din igen:-) O då ska ni få se en ny bild!
Jag är verkligen supernöjd med den:-)

Hade ju tänkt spackla det sista igår, men jag orkade inte. Va så fruktansvärt trött efter att jag fått i mig lite mat så det blev tidig kväll men en bra bok istället.
Alltså måste jag spackla idag! Försöker hitta orken, hoppas den kommer snart;-)

Nu ska jag kolla ett avsnitt till av Sanctuary,  sen kanske jag orkar spackla.

Vad gör ni en härlig dag som denna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar