söndag 3 juni 2012

Överraskningsfest:-)

Igår hade vi överraskningsfest för maken! Så himla lyckat:-)
Strax efter 18 trillade det in ett gäng kompisar som sjöng "ja må han leva" för full hals. Minen på P när de kom va helt oslagbar! Synd att ingen av oss tänkte på att ta fram kameran...

Jag visste såklart att de skulle komma, det är ju jag som planerat det, så jag stod i köket o gjorde vårrullar o väntade med spänning:-)
Han blev jätteglad! O väldigt förvånad. Fick massor av fina o roliga presenter, mest i flytande form;-)
Som sagt, det blev en väldigt lyckad kväll o födelsedagsbarnet själv av jättenöjd, vilket va huvudsaken.

Själv mådde jag lite kasst, trött som fan o huvudvärk bl a. Så för mig blev det lugnt, drack 1 & 1/2 öl sen höll jag mig till vatten. Gick o la mig halv två men det va mest omöjligt att somna;-) Känner mig som en urvriden disktrasa idag, förmodligen för att jag sovit så dåligt.

God mat hade vi förstås också! Blev som lite knytis, kall buffé kan man säga. Vi hade mina vårrullar, som blev riktigt bra, o så hade de andra bidragit med smarrigga pizzabullar, goda tunnbrödsnittar med kött o pepparrot o med fetaost soltorkade tomater o massa annat mums. Ullis hade gjort en spännande kall paj med sallad o skaldjur som va riktigt god o "Margot" bakade sina goda Dumlemuffins. Chips o dricka bidrog andra med.
Idag finns det en ensam stackars vårrulle kvar;-) Det mesta i matväg gick åt som smör i solsken, kul!

Nu ska jag spendera dagen med att bara slappa, kolla lite Game of Thrones o kanske till o med äta skräpmat;-)

Stort tack för igår alla inblandade! Det blev ett 25-års firande han kommer minnas;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar