onsdag 10 mars 2010

That sucks!!

Jag är sjuk, igen! Något jäkla less nu, har inte tid med sån skit. Men, men, inte mycket att göra åt! Bara vila och hoppas att det släpper snart.

Tar distans
Jag har märkt att jag börjar ta avstånd från en del människor, vet inte riktigt om det är medvetet eller inte. Kanske är det så att man ibland behöver bryta sig loss från en del saker, omvärdera sitt umgänge och sitt liv i allmänhet?
Jag har inte börjat fundera så mycket på det här förrän de senaste 2-3 veckorna egentligen men ju mer jag tänker på det dess mer känns det som att jag behöver ta lite distans från allt och klura ut hur jag känner för en del både situationer och människor. I don't know, really..

Nej, nu ska jag krypa tillbaka ner i soffan med "Twilight", en mugg te och täcket för att kurera mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar