söndag 28 mars 2010

Sommartid?

Ja, det är ju som det nu... Svårt att tro när man tittar ut genom fönstret dock:p

Denna vecka blev ju då inte det minsta som planerat, morr! Nej, Carro tog o blidde lite magsjuk lagom till hon skulle fara in till stan med Tina, så förbannat j*vla typiskt! Tycker att jag har varit sjuk nog mkt i år :( Men, men, jag må väl ta o börja överdosera vitaminer ett tag så kanske man kan få jobba resten av våren iaf...

Helgen har varit lugn men bra. I fredags va jag ju hemma på grund av 48 timmars "karantän". Men på kvällen gick vi ner på jobbet o va med på firmafesten en stund, efter att ha blivit ombedda av chefen och ett par kollegor.
Igår va vi på Saga o fikade med familjen på Alanäsvägen och sen for vi hem till dem, väldigt trevligt.

Idag planerar jag att läsa ut Breaking Dawn på engelska, har bara ca 250 sidor kvar av den nu. Sen får det nog bli en paus innan jag börjar om (på svenska tror jag)så att jag kan umgås lite med min sambo i påsk;)

Nu ska jag kika lite på ellos, kanske man hittar nå skoj:)

Förresten, kan ni se bloggdesignen nu eller inte??
Vissa vet jag kan men det är bara en som varit sjysst o kommenterat;)

Ha're grett!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag kommenterade förut men det måste ha kommit bort. Jag kan se din design om jag använder firefox men inte med explorer.. // Malin

    SvaraRadera
  2. Tack Malin:) Va knepigt att din förra kommentar försvann, min blogg verkar leva sitt eget liv :P

    SvaraRadera