tisdag 30 mars 2010

1 dag kvar...

Sen är vi lediga:) Påsk, wihoooo!

Fick en mycket glad nyhet idag, efterlängtat och välförtjänt, jag är så glad för din och vår skull älskling!
En annan glad nyhet läste jag nyss på Twilight Sweden, Stephenie Meyer kommer ut med en ny bok/novell i Twilight serien i sommar: "The Short Second Life of Bree Tanner". Ni som har läst Eclipse (Ljudet av ditt hjärta) vet vem hon är, jag vill inte skriva nån spoiler så bättre att ni får kolla upp saken själva.

Nu plingar det på dörren här, nice, nice:)

Herrå

4 kommentarer:

  1. Nu syns twilight temat, superfint!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att det är ett plus ni fick!

    SvaraRadera
  3. Inga plus! Det va huvudsakligen Pelle som fick goda nyheter o jag skulle då inte vilja se honom på smällen;)
    Linn, det är bakgrunden som ska ha ett Twilight (New Moon) tema, min bild har tema från böckerna.
    //Carro

    SvaraRadera