måndag 8 mars 2010

And then came the tears...

Jobbig dag idag, av många olika anledningar... Orkar ärligt talat inte skylta med det här!

Sitter och lyssnar på musik just nu... Jag, metalbruden, har fastnat för en otroligt vacker pianolåt: River Flows In You -Yiruma. Den är bland det finaste jag hört! Förutom den har jag några av låtarna från New Moon soundtracket jag lyssnar på, bl.a Dreamcatcher och New Moon (The Meadow). Känner du för lugn stämningsfylld musik kan jag definitivt rekommendera dessa...

Själv borde jag förmodligen lyssna på något söm gör mig gladare men jag tror att jag behöver vara ledsen en stund så jag fortsätter lyssna på det här;)

Snart, snart, snart kommer New Moon på dvd, längtar! Jag har ju inte sett den, dumma jag. Så fort den dimper ner i brevlådan hos min än M blir det en tripp ut på Näsviken för lite Blu Ray och snyftande.

Ovanligt mycket bladder från min sida numera, sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar