söndag 7 mars 2010

Empty...

Ibland hatar jag mitt liv och de val jag gjort... Idag är en sån dag!
Jag saknar min mamma och min lillebror, jag hatar att åka därifrån. Jag hatar att åka ner och veta att jag snart måste åka hem, jag hatar att se min mamma i ögonen när det är dags att ta avsked för denna gång och jag hatar klumpen i bröstet som det tar flera dagar, ja ibland till och med veckor att bli av med! Jag mår blä idag...

Vi har iaf haft det jättebra! Hunnit träffa en del släkt och umgåtts en hel del med nära och kära:) Va på Åbergs Museum igår också, inte dumt:)Sen hade mamma & Stefan lagat supermumsig 3-rätters. Va i stan hela fredagen, umgicks med Eric och Magda, det va toppen. Sen konster, Lamb Of God på Hovet, tyvärr en besvikelse... Värdelöst arrangerat och klent ljud som f*n, väldigt synd på ett så bra band!

Jaja, jag fick mina böcker på engelska i måndags så jag funderar på att börja läsa dem snart. Tror dock att det blir en Dean Koontz mellan, fick en hel påse med bra böcker av moster när vi va där på middag i torsdags.
Just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket från New Moon på Spotify, väldi bra musik! Har även beställt första filmen samt bokat andra...

Nä. nu ska jag försöka ställa iordning lite inför morgondagen och försöka att inte tänka på klumpen som river i mig...

2 kommentarer:

  1. Ja det är inte roligt att bo så långt ifrån sin släkt.Men man vill ju inte vara utan de man har här.KÄRLEKEN osv....Förstår hur du känner.Nu när man pappa var och hälsade på då blev jag ledsen när man märker vad man missar

    SvaraRadera
  2. Nej, det är väldigt jobbigt, speciellt som jag står väldigt nära både min mamma och min lillebror... Men, men, jag skulle inte vilja bo i Sthlm även om jag inte haft allt jag har här...

    SvaraRadera