söndag 9 oktober 2016

Home sweet home!

Ja, då va man hemma igen då efter 4 dagar ledigt och en riktigt kanonhelg!
Flög ner i torsdags och hann inte så mycket mer än sminka mig och byta om innan jag och mamma drog in till stan och mötte upp min söta svägerska.
Först en helt suverän middag på Farang, kan verkligen rekommendera det stället, och sen musikalen...
Och DAMN! Om ni får en chans att gå och se Phantom of the Opera med Peter Jöback, ta den då! Det va bland det mäktigaste jag sett, så grymt bra.

Sen har jag spenderat helgen med att ta det lugnt. Vi har ätit god mat och druckit gott, suttit uppe sent och pratat om allt mellan himmel och jord, åkt runt och flanerat i några olika centrum, hälsat på mormor en sväng och idag drog vi och kikade på badrumsinredning på Bauhaus inför vårt husköp.
Det har verkligen varit en fantastisk helg!

Men nu är jag hemma igen, och jag gjorde misstaget att kolla min mail nyss och jag har fått kopior dit på alla mall som konkursförvaltaren har skickat till mig på jobbet så jag vet att jag har häcken full imorron. Känner mig stressad inför de här sista 4 dagarna faktiskt.
Men, det är bara att köra på och ge allt jag har, jag får ju vila på fredag ;)
Idag är en sån dag när jag inte känner mig så himla positiv, förmodligen för att verkligen knackar på dörren, men jag kan ju inte vara på topp jämnt!

Nu ska jag fortsätta gosa med lilla Chili och visa hussen allt jag hittat på Bauhaus ;)
Över o ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar