tisdag 3 november 2015

Alive

Jag lever, jag lägger bara inte tid och energi på att blogga just nu.
Det har varit så mycket annat som krävt högre prioritet de senaste månaderna.

Jag har hunnit med mycket sen sist!
Bland annat åkte jag och D till Alanya, Turkiet i en vecka i slutet av september, jag firade min födelsedag.
Ja och så passade vi på att förlova oss när vi va där också!
Det va en kanonbra vecka på alla sätt och vis och jag kommer definitivt att prioritera solsemester i fortsättningen för både leder, exem och psyke.

Just nu är jag sjukskriven 50% pga utmattningssyndrom med allt vad det innebär, det har jag varit sen i början av september.
Sjukskrivning i kombination med mycket vila och antidepressiva har verkligen hjälp och jag är taggad för att börja jobba 75% på måndag :)
Jag kommer att jobba 75% i 4 veckor innan jag går upp på heltid.

Det känns bra nu, jag hittar sakta tillbaka till mig själv, men det har varit en jobbig höst.
Det kommer att ta tid innan allt är bra, men jag är på rätt väg!
Jag har fortsatt träna hela tiden men tränar inte riktigt lika ofta.
Maten är jag lite dålig på nu av flera anledningar, men jag tar en sak i taget nu och försöker vara glad över att jag åtminstone tränar och jobbar.

Oh, well, life goes on!
Jag har inte så mycket att skriva just nu, men jag ska försöka skriva lite oftare framöver.
Tack & hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar