lördag 7 november 2015

Grey saturday

Japp, tvärgrått och regnigt idag...
Då passar det alldeles utmärkt med en slappa inomhus-dag, eller hur?
Så idag är jag hemma och tar det lugnt, grymmare i morse förstås men sen har jag småplockat och slappat.
Kollar på Supernatural med katterna och bara är, funderar på att slänga ihop en sats släta bullar men vi får se!

På måndag är det dags att gå upp i tid på jobbet, ska nu jobba 75% i 4 veckor innan jag går upp på heltid igen. Det känns bra, jag är redo för det nu!
Det enda jag är en gnutta orolig över är hur det kommer att bli här hemma, jag har ju haft tid och energi att hålla ordning här nu och jag vill så gärna fortsätta med det.
Det kommer säkert inte att bli några problem men ni vet hur det är, alltid nojar man över nåt ;)

Jag har inte direkt nåt att skriva, tänkte bara kika in och säga hej och önska er en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar