lördag 11 juli 2015

Dunderlördag

Hej på er!
Äntligen börjar förkylningen släppa, det blir lite bättre för varje dag :) Men det va en envis rackare jag drog på mig!
Jag har i alla fall sakta börjat träna igen.
I onsdags körde jag ett lätt pass hemma, mestadels med min egen kropp och i torsdags gymmade jag på jobbet på friskvården.
Det gick kanonbra! Så pass bra att jag har träningsvärk i magen och bröstmusklerna :D

Jag hade tänkt köra upp till Pigg & Frisk för att gymma imorse, men jag va så himla trött så jag passade på att ta lite sovmorgon istället.
Nu sitter jag i soffan med kaffekopp nr 2 och överväger att köra ett kort pass här hemma istället!
Vi ska in till Östersund på namngivning för en liten sötnöt idag så jag har inte obegränsat med tid ;)

Och ikväll är det jag som går all in på Dunder! Att solen skiner gör inte att jag känner mig mindre taggad ;)
Igår kväll satt jag hos E med henne, M och J, drack lite vin, nån öl, snackade en massa skit och hade allmänt trevligt.
Ikväll blir nog ungefär samma sak men med lite rom och cola, sol och så är ju D med också :) Ja, och så ska vi ju faktiskt lösa in oss ikväll jag och D.
Vi ska ner på Eldkvarn och Pistvakt!

Det ska bli kul! Jag älskar Dundermarknaden, det är så kul att träffa en massa folk man inte ser så ofta annars eller som har flytt härifrån, det är kul att det händer något utöver det vanliga och sen har jag ju alltid älskat marknader, karuseller och sånt :)

Nä, nu ska jag göra ett försök till att styra upp figuren inför kvällen!
Ha en göttans helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar