fredag 19 december 2014

Andas ut...

Jag är verkligen helt slut, har inte ens gjort hälften av allt jag skulle göra den här veckan... Men, men, det blir fullt upp i helgen då istället ;)

Lämnade ju in bilen idag o guess what, universallambdasonden gjorde susen o Bitchen gick igenom besiktningen :) Pust!
Kan lova att jag va skapligt nervös idag, även om jag visste att det skulle lösa sig med lånebil på ett eller annat sätt så vill man ju helst ha sin egen. Nu kan jag lägga det bakom!
Efter jul ska pärlan piffas lite, sen ska hon bytas in mot en nyare brum som det ser ut.

Jag gillar min bil, men den har gått långt o nu börjar sånt som kostar en massa pengar att fixa att gå sönder o jag kan absolut ingenting själv, o har ingen nära som kan, så då känns det som att en nyare bil kan va en bra idé.
Jag är sugen på sprillans ny, inget tokdyrt eller flashigt, men kanske en Dacia, Kia eller tom Skoda, ska höra mig för om vad som kan va vettigt för mig.
Vore kul med en alldeles ny, känns liksom lite som en once in a litetime grej o varför inte passa på nu, innan man har familj o sånt?!

Jaja, nog om bilen ;)
Den här veckan har varit nästan lika skum, stressig o kaosartad som förra veckan o nu har både kropp o hjärna kvistat iväg på semester tror jag.
Som sagt, helt slut! Ont överallt o hjärnan lever sitt eget trötta liv. Jag sover dåligt fortfarande också men jag tror att det kommer vända efter lite längre ledighet!
Har ju hänt en del på sistone också så det är väl inte så konstigt om jag är slutkörd nu.

I helgen blir det fullt upp, imorrn ska vi till Hoting för att fira lilljul med D's familj o på söndag ska jag göra två olika sorters godis, baka saffransbiscotti, tvätta, städa o förbereda inför avresan på tisdag. Jobb måndag o halva tisdag, sen drar vi söderut :)

Önskar er alla en härlig helg o 4:e advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar