onsdag 17 december 2014

1 vecka kvar

Jepp, en vecka kvar till julafton, en vecka kvar tills vi sitter hos mamma, mätta, trötta o nöjda. En vecka som känns grymt långt bort just nu!

Jag har körförbud på bilen för att firman som skulle fixa den är kass o inte har nån sorts jäkla service. Ska lämna in den igen på fredag o håller mest bara tummarna att de får till det trots att de rätta delarna inte kommer förrän i januari. Tycker fan att de borde kunna fixa en lånebil till mig om det ingen löser sig med min egen, det är ju ändå deras fel att min inte är klar. O värsta fall får jag låna svärmors Subaru, snällt som tusan o skönt att veta att vi kommer att komma iväg som vi ska på nåt sätt.

Det ska bli så skönt att få komma bort lite o att vara långledig. Känns som att jag verkligen behöver det nu...
Trött, less, bitter på livet o allmänt slutkörd, känner mig som en av katternas misshandlade råttor just nu.
Ont överallt o konstant huvudvärk, sover skitkasst fortfarande o drömmer massor av konstiga saker. Men, men, det vänder nog snart!

Saknar kissen Nisse som fan, tycker mig se o höra honom överallt. Saknar att ha honom bredvid mig i sängen o soffan. Saknar hans "muttrande" hur han gick omkring o småpratade jämt. Men mest tror jag att jag saknar hur han alltid, precis alltid, kom o mötte mig i dörren när jag kom hem...

Jaja, allt blir bättre med tiden!
Jag håller ihop, kämpar på o ser framåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar