måndag 22 juni 2009

Måndag...

Dagen började bra:P Försov mig i morse, haha. Tur att vi har infört flex, min 5 minuters försening är ok. Men stressad blir man ju iaf!
Hade friskvård idag o det va toppen i det väder som va då:) Strålande solsken o varmt, riktig sommar. Jag o Älskling gick en lång promenad i värmen och njöt i full drag.

Efter jobbet kom Ullis förbi o fikade lite, jättekul:) Så synd bara att hon jobbar när jag är "ledig" o tvärtom, vi hinner som aldrig träffas:( Man får ta de chanser man får;) Tänkte försöka hitta på nåt med henne min sista semestervecka, när jag kan träffa henne på dagtid.

Semester ja, bara knappt 3 veckor kvar! Fan va det ska bli skönt!
Hoppas bara att man har vädret på sin sida också, allt blir ju så mycket roligare då.

Nej, jag kan inte komma på ett enda vettigt ord att skriva idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar